perjantai 22. maaliskuuta 2013

:)

Anteeks taas lyhykäinen tauko, mutta en nyt oo kirjotellu ku oon oottanu et Julia laittais sen blogiin videon talilta kun kuvattiin siellä tallipäivä video, mutta ei se näköjää oo laittanu sitä ni sen takii tää pitkä tauko.
   Mut sunnuntai en sen takii kirjotellu ku menin Ding Dingil enkä Åsnal ku Åsnal oli laitettu piikit jalkoihin (akupultio hoito) en tiiä kirjotinko oikein ton mutta kai tosta nyt ymmärtää mitä tarkotin.
   Mutta sitten torstaihin eli eiliseen, elikkä eilen meillä oli kouluvalmennus tallilla ja tallin omistaja piti sen meille ( en nyt viitsi sanoa nimeä, koska en tiedä haluaako kyseinen henkilö päästä blogi teksteihini ja sen kautta nettiin leviämään) Åsna kulki taas normaalisti eli nätisti vaikka en ole sillä viikkoon mennyt kun oli vähän villinä ja sen omistaja liikutti sitä jotta saisi sen pelleilyn pois ja opetti sille vähän laukan vaihtoa. Tunnilla sitten tehtiin erilaisia siirtymisiä ja voltteja, sekä taivuteltiin poneja. Vasenta laukkaa ei meinannut nostaa ollenkaan, mutta lopulta nosti senkin todella nätisti parikin kertaa.
   Sitten löysin netistä minusta ja Åsnasta kuvan jolloin menin sillä ekaa kertaa ja siinä minulla on turvaliivi, koska meillä oli silloin estevalmennus heti ekalla kerralla kun meninkin Åsnan selkään. Itse vihaan ratsastaa turvaliivin kanssa, koska tunnen sen jotenkin ahdistavaksi ja sitten en pysty ratsastamaankaan kunnolla, mutta Julian äiti pakotti minut laittamaan silloin turvaliivin pääleni, kun menin Åsnalla ekaa kertaa.
   Ja tiedän hyvin virheeni ja muistakaa tossa olen aivan ekaa kertaa vieraan hevosen selässä ja minulla on turvaliivi joka heikontaa entisestään ratsastustani, jonka takia tuo ei ole kovin kaunista minun osalta xd
Sitten tota sain vihdooinkin ton yhden pädi videon tänne jossa esittelen ton taipan sun muuta ja tolloin oli 10 päivä joten älkää ihmetelko kun sanon että on 10 päivä maaliskuuta vaikka tänään on oikeasti 22 päivä maaliskuuta. + oon ihan järkyttävän näköinen tossa kun en jaksanut laittautua yhtään vaan otin pikaisesti tuon videon. Lupaan myöhemmin panostaa ulkonäkööni enemmän. Kiitos jos jaksoitte katsoa ja kommatkaa ihan rehelisesti mitä piditte ja kannataako mun jatkaa tätä blogin pitänistä vai lopetanko heti ennen kun alotankin :D


2 kommenttia:

  1. En tiiä yhtään näkyykö se video kun taas tää ipädi sekoilee jotain kun mulla ainakaan se ei näy ollenkaan :/

    VastaaPoista
  2. Minä olen ratsastanut Åsnalla todella monta kertaa. Kävin tuolla yksityistunnilla monta kertaa ja ratsastin melkein aina Åsnalla. Meillä on myös oma hevonen Tommi ja Kaksi koiraa Jester ja Juli. Kiva blogi liityin=)

    VastaaPoista